Μου άρεσε που ανακάλυψα.....

Μου άρεσε που ανακάλυψα.....
Μην σταματάς την εξερεύνηση. Όλο και κάτι άλλο μπορεί να σου αρέσει!!!

Εξερευνήστε:

Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015

Δικαιώματα των παιδιών

 Δικαίωμα μου να είμαι ελεύθερος από διακρίσεις (άρθρο 2)



Δικαίωμα μου να μεγαλώνω σε ένα προστατευμένο περιβάλλον (άρθρο 3,9)


Δικαίωμα μου να έχω μια οικογένεια (άρθρο 5)




Δικαίωμα να ξέρω ποιος είμαι (ταυτότητα - άρθρο 8)


Δικαίωμα στην ελεύθερη σκέψη (άρθρο 13)



Δικαίωμα στην ελεύθερη σκέψη (άρθρο 14)  


Προστασία από κακομεταχείριση (άρθρο 19)

Δικαίωμα στην εκπαίδευση (άρθρο 28)


Προστασία από παιδική εργασία (άρθρο 32)


Προστασία από σεξουαλική εκμετάλλευση (άρθρο 34)


Προστασία από το trafficking (άρθρο 35)



Προστασία από τις ένοπλες συρράξεις (άρθρο 38)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του εποπτικού υλικού σε άλλο ιστολόγιο

Μπορείτε να τα χρησιμοποιείτε στην τάξη σας μόνο.