Μου άρεσε που ανακάλυψα.....

Μου άρεσε που ανακάλυψα.....
Μην σταματάς την εξερεύνηση. Όλο και κάτι άλλο μπορεί να σου αρέσει!!!

Εξερευνήστε:

Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

Το Βιβλίο


δεν έχει στόμα, κι όμως μιλάει. Διηγείται ένα σωρό ιστορίες, και λέει και ποιήματα και τραγουδάει τραγούδια με τις νότες. Η μαμά διαβάζει και το βιβλίο μιλάει με το στόμα της. Όταν θα μάθω κι εγώ να διαβάζω, τότε το βιβλίο θα μιλάει με το δικό μου στόμα.
Α, όταν θα μάθω να διαβάζω, μήτε στιγμή δε θα αφήνω σε ησυχία το βιβλίο: θα το βάζω να μου διηγείται ιστορίες κι ιστορίες, ώσπου να κουραστώ. Κι ως την ώρα που θα κλείνουν τα μάτια μου απ' τη νύστα. Τότε θα βάζω το βιβλίο στο προσκέφαλο μου και μόλις ξυπνώ θα το βάζω να μου λέει μια μικρή ιστορία. Τώρα η μαμά με πηγαίνει στον Παιδικό Κήπο. Έχει κι εδώ βιβλία. Μας περιμένουν υπομονετικά. Η δασκάλα μας διαβάζει με δυνατή φωνή. Το βιβλίο είναι ευχαριστημένο που τ΄ακούμε με τόση προσοχή. Όταν μιλάει το βιβλίο, εμείς σωπαίνουμε. Δεν κάνουμε καθόλου θόρυβο για να μην το ενοχλήσουμε.
Ντόρα Γκάμπι
(μτφ. Γιάννης Ρίτσος)


 Με την ιστορία αυτή κάθε χρόνο από την αρχή ακόμη της σχολικής χρονιάς, ξεκινάμε το ταξίδι της περιπλάνησης με τους λιλιπούτειους συνοδοιπόρους μου στο μαγικό και ξεχωριστό κόσμο του βιβλίου, τονίζοντας το πόσο σημαντικό είναι αυτόν που μας προσφέρει τόσα αξίζει να τον προσέχουμε και να τον φροντίζουμε. Και κάθε χρόνο μαθαίνουμε το παρακάτω ποιηματάκι, το οποίο αποτελεί και τους κανόνες συμπεριφοράς μας απέναντι στο βιβλίο.



Πώς συμπεριφερόμαστε στο Βιβλίο;








Ο Συγγραφέας

  • Τι επάγγελμα κάνετε;
  • Συγγραφέας.
  • Με αφορμή την παρακάτω εικόνα συζητάμε για τον συγγραφέα και τα βιβλία που γράφει.




Στη συνέχεια παρατηρούμε τα βιβλία της δανειστικής βιβλιοθήκης και ψάχνουμε να βρούμε το όνομα του συγγραφέα πάνω σε αυτά.



Η Δανειστική Βιβλιοθήκη
πόλος έλξης πολλών παιδιών.

Τα παιδιά από την αρχή της χρονιάς δανείζονται συστηματικά κάθε Παρασκευή βιβλία. Μου αρέσει να εξερευνώ τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις των παιδιών και λίγες μέρες πριν την Παγκόσμια Ημέρα του Βιβλίου, συνηθίζω να ενθαρρύνω τα νήπια να ξαναδούν τις καρτέλες δανεισμού και να καταγράψουν τον τίτλο του βιβλίου που δανείστηκαν καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Στη συνέχεια συζητάμε ποιο βιβλίο μας έκανε μεγαλύτερη εντύπωση, ποιο δεν μας άρεσε, ποιο θα θέλαμε να ήταν διαφορετικό.
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του εποπτικού υλικού σε άλλο ιστολόγιο

Μπορείτε να τα χρησιμοποιείτε στην τάξη σας μόνο.